Week 2,3,4 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sanne Verschuren - WaarBenJij.nu Week 2,3,4 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sanne Verschuren - WaarBenJij.nu

Week 2,3,4

Blijf op de hoogte en volg Sanne

12 Mei 2019 | Griekenland, Athene

Wat vliegt de tijd zeg! Alweer in week 4 van mijn stage. We zitten alweer bijna op de helft. Na mijn 1e week alleen is ook nu Kimberley aangekomen. Zij had net als mij ook eerst een paar dagen om een beetje te bekomen en al wat te ontdekken en om daarna ook aan haar stage te beginnen. Beide lopen we allebei bij een bedrijf wat fietsroutes organiseert door de stad. De werktijden verschillen wel, maar we kunnen met dagen vrij een beetje kijken wanneer iemand vrij is, zodat we samen op pad kunnen gaan. We zijn al een keer naar het strand geweest. Heerlijk zitten genieten hier! En omdat Kimberley nog onder de 18 jaar is, kan zij overal binnen en krijgt ze kaartjes om naar bepaalde museums te gaan. Om dan samen te kunnen gaan geeft ze er ook een aan mij, zodat ik ook gratis naar binnen kan. Hiermee zijn we naar de Akropolis geweest. Dit is wel het meest bekende monument van Athene. En het is zeker ook de moeite waard om daar heen te gaan als je in Athene bent. Je kunt over heel de stad uitkijken. Natuurlijk zijn hier veel foto's van gemaakt om later terug te kunnen kijken.
Ook op mijn stageplek heb ik het nog erg naar mijn zin! Er is afgelopen maandag ook een ander stagiaire gekomen uit Frankrijk. Ook een meisje van mijn leeftijd. De eerste dagen hebben we voornamelijk samen op kantoor gezeten zodat ik haar van alles kon uitleggen over hoe we hier te werk gaan. Het is soms wat handen en voeten werk om elkaar te kunnen begrijpen maar we komen er wel aan uit! Het weer is hier gelukkig nu ook een stuk beter. De eerste week was nogal 'koud', maar nu het volop blauwe lucht is met een fel zonnetje krijg ik echt een zomer gevoel. Hier kan ik wel aan wennen nog voor de komende weken dat ik hier zit. Het voelt ook niet alsof ik op stage ben, maar alsof ik een lange vakantie heb. Het is ook wel een soort vakantie maar je bent toch wel bijna elke dag aan het werk. Denk dat dit komt doordat je veel leuke dingen doet, veel lekkere dingen aan het eten bent en natuurlijk door het weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Stage in het buitenland.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2019

Week 9 & 10

15 Juni 2019

Week 7 & 8

04 Juni 2019

Week 5 & 6

12 Mei 2019

Week 2,3,4

26 April 2019

Eerste week in Athene
Sanne

Voor school moeten we een buitenlandse stage lopen. Ik ga hiervoor 3 maanden naar Griekenland, Athene. Het bedrijf waar ik stage ga lopen is We bike Athens. Dit is een bedrijf dat loop- en fietsroutes organiseert in de stad.

Actief sinds 25 Maart 2019
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 1069

Voorgaande reizen:

18 April 2019 - 30 Juni 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: