Week 7 & 8 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sanne Verschuren - WaarBenJij.nu Week 7 & 8 - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sanne Verschuren - WaarBenJij.nu

Week 7 & 8

Blijf op de hoogte en volg Sanne

15 Juni 2019 | Griekenland, Athene

Weer 2 hele leuke weken zitten erop. Met stage mocht ik mee met een fotoshoot. Ik had het eerst niet in de gaten dat het een fotoshoot was, maar toen ik de camera zag dacht ik wel van oh hier gaat iets gebeuren. Natuurlijk was dit weer een hele ervaring. Nu ben ik wel een deel van het bedrijf, maar aangezien ik straks weer weg ga, vond ik het toch wel bijzonder. Ook zijn er individuele foto's van mij gemaakt. Natuurlijk ben ik heel erg benieuwd naar het eindresultaat. Stiekem wil ik de foto's ook hebben, dus had dat gevraagd aan mijn stagebegeleidster, en die zei dat dat geen probleem was. Die snapte zelf natuurlijk ook wel dat het voor mij een ervaring van hier is waar je later met trots op terug kunt kijken. Ook ben ik weer naar een eilandje geweest. Nu samen met Kimberley. En niet 1 dag, maar 2 dagen. Je kunt het zien als een soort mini-vakantie. We zijn naar het eiland Agistri geweest. Dit eilandje ligt net iets verder dan Egina waar ik al eerder was geweest. En wat hebben we genoten daar. Het was daar zo rustig. Bijna geen toeristen of bewoners die je daar tegenkomt. Het was echt even ontspannen en nog meer een vakantiegevoel. De eerste dag hebben we een beetje rond gesnuffeld en vooral bij het zwembad van ons hotel gelegen. Omdat je natuurlijk aan de zee zit, wilde we de zonsondergang zien. Helaas was dit een beetje mislukt omdat er ineens heel veel bewolking was. Al was de lucht als nog heel mooi om te zien met al de kleurtjes. Natuurlijk zijn hier weer veel mooie, maar ook gekke foto's gemaakt. De tweede dag hadden we een scooter gehuurd. Hier hebben we ook zo mee gelachen. Lekker rond touren over het eiland. Heel veel mooie plekjes gezien. En het gekke is dat je het eiland binnen een dag gezien kunt hebben omdat het zo klein is. De oppervlakte is namelijk maar 13km². Maar helaas aan alles komt een eind. Na deze 2 leuke dagen was het weer tijd om terug te gaan naar Athene. Naar het 'normale' leventje. In de haven van Piraeus was het echt zo hard aan het regenen. Ik had dit nog niet eerder meegemaakt. Nu op naar de laatste 2 weekjes. Vind het zo jammer dat ik hier nu al weg moet. Maar ik weet zeker dat ik hier echt nog een keer terug naar toe ga. Ook voor het bedrijf, omdat ze elke keer allemaal zeggen hoe blij ze met me zijn en hoe erg ze me gaan missen. In mijn laatste stage week krijg ook nog bezoek van mijn ouders en mijn oudste zus en haar vriend. Leuk om zo net voor het einde toch nog even je familie te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Stage in het buitenland.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2019

Week 9 & 10

15 Juni 2019

Week 7 & 8

04 Juni 2019

Week 5 & 6

12 Mei 2019

Week 2,3,4

26 April 2019

Eerste week in Athene
Sanne

Voor school moeten we een buitenlandse stage lopen. Ik ga hiervoor 3 maanden naar Griekenland, Athene. Het bedrijf waar ik stage ga lopen is We bike Athens. Dit is een bedrijf dat loop- en fietsroutes organiseert in de stad.

Actief sinds 25 Maart 2019
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 1070

Voorgaande reizen:

18 April 2019 - 30 Juni 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: