Eerste week in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sanne Verschuren - WaarBenJij.nu Eerste week in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sanne Verschuren - WaarBenJij.nu

Eerste week in Athene

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 April 2019 | Griekenland, Athene

Mijn eerste week in Athene zit er alweer op. En wat een mooie stad is dit zeg. Ik ben op donderdagavond laat aangekomen en zou maandag starten met mijn stage bij WebikeAthens. De dagen dat ik vrij was heb ik al zoveel mooie dingen gezien en ontdekt. Vraag me niet waar ik allemaal ben geweest, maar er komt zoveel op je af en je ziet zoveel mooie gebouwen en uitzichten. Wel is het erg wennen om zover van huis te zijn en je alles zelf moet regelen, koken, wassen en uitzoeken. Maar dit is alleen maar goed! Ook de eerste week stage is al heel goed bevallen. Hele aardige mensen en werd met een warm hart ontvangen. Ze nemen me overal mee naar toe en laten me ook van alles proeven en vertellen waar de leuke straatjes zijn om bijvoorbeeld te gaan eten of te gaan winkelen. Ook ben ik al mee geweest met een Historic tour. Hierbij ga je langs allemaal oude bezienswaardigheden van Athene. Ik heb mijn ogen uitgekeken en natuurlijk veel foto's gemaakt. Doordat deze tour met Engelse mensen was dus de uitleg ook in het Engels was, was het best vermoeiend omdat ik het niet gewend ben om een hele dag Engels te praten en te luisteren. Aankomend weekend is het hier Pasen. Dit ga ik niet heel uitgebreid vieren, maar het is wel een keer leuk om dit mee te kunnen maken in een ander land.
Dit was een week waarin ik al veel gezien heb, maar ik ga de komende weken nog veel meer zien!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Stage in het buitenland.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2019

Week 9 & 10

15 Juni 2019

Week 7 & 8

04 Juni 2019

Week 5 & 6

12 Mei 2019

Week 2,3,4

26 April 2019

Eerste week in Athene
Sanne

Voor school moeten we een buitenlandse stage lopen. Ik ga hiervoor 3 maanden naar Griekenland, Athene. Het bedrijf waar ik stage ga lopen is We bike Athens. Dit is een bedrijf dat loop- en fietsroutes organiseert in de stad.

Actief sinds 25 Maart 2019
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 1073

Voorgaande reizen:

18 April 2019 - 30 Juni 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: